Vrátenie a reklamácie

Máte problém s doručenou objednávkou? Vyskytol sa nejaký technický problém s produktom alebo ste si váš nákup rozmysleli? Ponúkame vám niekoľko možností ako to vyriešiť k vašej spokojnosti.

Ak vám produkt zakúpený v našom e-shope nevyhovuje, môžete od kúpnej zmluvy odstúpiť bez udania dôvodu počas 14 dní od dátumu jeho prevzatia. Produkt nám vrátite a my vám vrátime všetky platby, ktoré sme od vás pri jeho nákupe prijali. Toto oprávnenie je v súlade s ust. § 7 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

Možnosť vrátenia sa nevzťahuje na:

  1. CD alebo DVD produkty, z ktorých odstránite priehľadný ochranný obal (fóliu alebo celofán). To platí aj pre ochranný obal produktových sád, ktoré obsahuje viacero samostatných produktov zabalených a predávaných spoločne (napr. s označením „CELÁ SÉRIA“).
  2. CD alebo DVD produkty označené symbolom 2v1, z ktorých odstránite priehľadný ochranný obal (fóliu alebo celofán), alebo ktorých digitálne kópie aspoň 1-krát stiahnete prípadne začnete sťahovať do svojho zariadenia. To platí aj pre produktové sady 2v1 obsahujúce viacero samostatných produktov zabalených a predávaných spoločne (napr. s označením „CELÁ SÉRIA“) – ak odstránite ich ochranný obal alebo ktorýkoľvek z ich produktov aspoň 1-krát stiahnete prípadne začnete sťahovať do svojho zariadenia, takéto produktové sady už nie je možné vrátiť.
    Info Symbolom 2v1 sú tieto produkty označené na ich vlastnej stránke a v katalógu produktov.
  3. produkty zakúpené právnickou osobou alebo fyzickou osobou – podnikateľom s vyplnením príslušných fakturačných údajov na stránke pokladne (názov spoločnosti, IČO a pod.).

Ako postupovať

  1. Podľa vyššie uvedených podmienok si skontrolujte, či je možné nevyhovujúci produkt vrátiť.
  2. Najneskôr v 14. kalendárny deň od dátumu prevzatia produktu nám na e-mailovú adresu reklamacie@studionadej.sk odošlite vyplnený formulár Odstúpenie od kúpnej zmluvy (PDF, 124 kB) a počkajte na naše potvrdenie.
  3. Po našom potvrdení produkt zabaľte do vhodného balenia, ktoré zodpovedá jeho veľkosti a množstvu. Môže to byť bublinková obálka alebo krabica vyplnená ochrannou výplňou (vzduchové vankúšiky, bublinková fólia, staré noviny a pod.). Kvôli identifikácii vložte do zásielky podpísanú kópiu formulára Odstúpenie od zmluvy, ktorý ste nám poslali e-mailom.
    Tip Ak nám vraciate celú objednávku prípadne jej väčšiu časť, odporúčame vám použiť rovnaké balenie, v ktorom vám bola doručená.
  4. Najneskôr v 14. kalendárny deň od dátumu odoslania formulára nám zabalený produkt pošlite bez dobierky späť na adresu: Štúdio Nádej, s.r.o., Cablkova 3, 821 04 Bratislava, Slovensko. Produkt nám môžete priniesť aj osobne na rovnakú adresu po telefonickom dohovore na čísle +421 902 306 747 alebo +421 2 4363 3181 v pracovné dni v čase 9:00 – 15:00.
    Tip Produkt vám odporúčame poslať doporučenou zásielkou s poistením.

    Info Produkt nám vraciate na vlastné náklady.
  5. Vrátený produkt po doručení skontrolujeme. V prípade oprávneného odstúpenia od zmluvy vám vystavíme dobropis, ktorý vám pošleme e-mailom ako potvrdenie vrátenia. Následne vám na bankový účet vrátime všetky platby, ktoré sme od vás pri nákupe produktu prijali – kúpnu cenu vrátane poplatku za doručenie do hodnoty najlacnejšej možnosti doručenia, ktorú ponúkame.
    Info Podľa zákona sme platby povinní vrátiť do 14 dní od prijatia odstúpenia od zmluvy, nie však skôr, než dôjde k doručeniu vráteného produktu na našu adresu.
    Info V prípade zistenia, že sa na vrátený produkt nevzťahuje možnosť vrátenia podľa vyššie uvedených podmienok, vám produkt pošleme späť na vaše náklady.

Každú zásielku pri prevzatí skontrolujte. Ak je jej obal aj s obsahom zjavne poškodený, na mieste spíšte s kuriérom zápis o škode a riaďte sa jeho pokynmi.

Ak zistíte poškodenie obsahu zásielky až po jej otvorení, bezodkladne o tom informujte prepravcu, ktorý vám zásielku doručil, a to e-mailom na adresu reklamacie@dpd.sk – DPD kuriér alebo reklamacie@packeta.sk – Packeta kuriér / výdajné miesto. Informujte ho najneskôr do dvoch pracovných dní od prevzatia zásielky.

V oboch prípadoch o tom súčasne informujte aj nás e-mailom na adresu reklamacie@studionadej.sk alebo telefonicky na číslo +421 902 306 747 alebo +421 2 4363 3181 (v pracovné dni v čase 9:00 – 15:00), aby sme vám zabezpečili zaslanie nového produktu.

Ak je vaša zásielka nekompletná alebo je v nej iný produkt než ten, ktorý ste si objednali, za túto nepríjemnosť sa vám úprimne ospravedlňujeme. Bezodkladne nás o tom informujte e-mailom na adresu reklamacie@studionadej.sk alebo telefonicky na číslo +421 902 306 747 alebo +421 2 4363 3181 (v pracovné dni v čase 9:00 – 15:00) a dohodneme sa na ďalšom postupe.

Ak po rozbalení produktu alebo v priebehu jeho používania zistíte, že je nekompletný, fyzicky poškodený alebo nefunkčný, môžete nám ho reklamovať do 24 mesiacov od dátumu jeho prevzatia.

Info Ak ste produkt zakúpili ako právnická osoba alebo fyzická osoba – podnikateľ (s vyplnením príslušných fakturačných údajov v objednávkovom formulári – názov spoločnosti, IČO a pod.), môžete nám ho reklamovať do 12 mesiacov od dátumu jeho prevzatia.

Ako postupovať

  1. Pred uplatnením reklamácie nás najskôr informujte o probléme, ktorý ste pri produkte zistili, e-mailom na adresu reklamacie@studionadej.sk. Niektoré problémy nemusia znamenať poškodenie produktu a vieme ich vyriešiť aj na diaľku.
  2. Po našom potvrdení reklamovaný produkt zabaľte do vhodného balenia, ktoré zodpovedá jeho veľkosti. Môže to byť bublinková obálka alebo krabica vyplnená ochrannou výplňou (vzduchové vankúšiky, bublinková fólia, staré noviny a pod.). Do zásielky vložte vyplnený Reklamačný list (PDF, 69 kB) a kópiu dokladu o kúpe (faktúry), ktorý sme vám poslali s produktom.
  3. Produkt nám pošlite bez dobierky na adresu: Štúdio Nádej, s.r.o., Cablkova 3, 821 04 Bratislava, Slovensko. Produkt nám môžete priniesť aj osobne na rovnakú adresu po telefonickom dohovore na čísle +421 902 306 747 alebo +421 2 4363 3181 v pracovné dni v čase 9:00 – 15:00.
    Tip Produkt vám odporúčame poslať doporučenou zásielkou.

    Info V prípade oprávnenej reklamácie máte nárok na úhradu nákladov spojených s doručením reklamovaného produktu.
  4. Produkt po doručení skontrolujeme. Podľa vášho výberu v reklamačnom liste odstrániteľnú vadu odstránime alebo vám produkt vymeníme za nový. Ak zistíme vadu, ktorú nemožno odstrániť, produkt vám vymeníme za nový alebo vám vrátime kúpnu cenu. Reklamáciu vybavíme v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie a prijatia reklamovaného produktu.
  5. O výsledku reklamácie vás informujeme e-mailom. V prípade opravy / výmeny vám opravený / nový produkt pošleme na vašu adresu spolu s potvrdením o vybavení reklamácie. V prípade vrátenia peňazí vám sumu, za ktorú ste si produkt zakúpili, vrátime na bankový účet uvedený v reklamačnom liste. Potvrdenie o vybavení reklamácie vám spolu s kópiou dobropisu pošleme e-mailom.